Gossip, straight celebrities&gay kisses, Celebrity Rehab, Chace Crawford

5 06 2010

Yesterday was apparently a good day for straight celebs to kiss with same-sex partners. For Miley Cyrus to do it at Britain’s Got Talents was not a huge surprise. But for Dustin Hoffman and Jason Bateman to do it while all the camera’s where on them at a Laker’s Game . Pretty damn cool.

Production on Celebrity Rehab with Dr Drew was halted because they could not get any real celebrities. Last year they had Dennis Rodman and Mackenzie Philipps as “stars” but this year so far it is Jason Wahler, Gummi Bear, the Empress of Lucite(Shauna Sand) and one of the Pointer Sisters. Who?? Yeah!! But the d-list stars are funnier anyway and less guarded, like Kari Ann Peniche last season. Love that show.

Chace Crawford, heart-throb that does nothing for me, and star of Gossip Girl was arrested yesterday for possession of marijuana somewhere in Texas. He got out with bail. When do they just make pot legal over there?? Nice mug shot though.

Poor Gay Coleman, seems like now that he is dead people care more about him than hen he was alive. His moron ex-wife and parents fight over his remains, his ex-wife cannot afford his funeral but makes all these TV appearances and the 911 call after his fall was released and it is pretty shocking. She says she cannot help him because she is sick and afraid of blood. And also cannot drive him to the hospital because she might get a seizure and cannot have stress. WTF. She must have really loved him!!!

Advertisements




Gossip, Britney, Lindsay, Jonas brother, Courtney Love(d) Kate Moss, Chloe Sevigny drag queen

23 05 2010

Britney Spears is apparently losing it again. She was supposed to go with bf Jason and her kids to Disneyland but after a fight with Jason, Britney locked herself in the toilet and stayed there for hours. Later on Britney ordered scissors and cut a big piece of her hair off. She also got a tattoo of a crown on her ass, because she thinks she is the queen of her life. Maybe poppa Spears needs to take┬áthe control over Britney’s life again.

Lindsay Lohan is in big shit. She did not show up for her court hearing because she lost her passport while promoting a movie in Cannes, France. Judge Revel was having none of it and put a bail out for her arrest upon arrival in the U.S. for $ 100.000, later it was brought down to 10.000 and people in Lindsay’s camp paid it. Then there was a photo that was shown in the media of Lindsay surrounded by some people close to a table with lines of coke on them. Lindsay says it is a set-up,but I dunno. Lindsay and lines of coke go together like Lindsay and fake tanner imo.

That is what you get for not fucking until you are married!!. Kevin Jonas and his wife of several months do not sleep in the same room because he snores to loud. People are already dooming their marriage but I think it can still last. My and my boyfriend rarely ever sleep in the same room either for similar reason and have already been together for years.

Courtney Love confessed she and Kate Moss did the dirty together back in the 90’s in Milan. She said it was fun and they did not take a lot of drugs. Yeah right…

You haven’t made it in Hollywood until you have your own drag queen. Congrats Chloe Sevigny, star of Big Love.